Veelgestelde vragen

Mag ik mijn artikel retourneren?

Natuurlijk! Je mag bij ons rustig over je aankoop nadenken. Mocht je helaas toch niet tevreden zijn, laat het dan binnen 14 dagen aan ons weten door het contactformulier in te vullen of door een mailtje te sturen naar retourneren@soktastic.nl.

Moet ik betalen bij het retourneren?

Ja, de verzendkosten voor het terugsturen moet je zelf betalen. Als wij het product in goede staat hebben ontvangen krijg je van ons het bedrag van de geretourneerde producten terug.

Wat is het retouradres?

Je kunt het pakket sturen naar het onderstaande adres. We vragen je om voor je het pakket verstuurt te laten weten dat het eraan komt, dan krijg je zo snel mogelijk het geld terug.

Matenweg 75 C
7522 LD Enschede

Ik ontvang geen mail van jullie. Hoe kan dit?

Het kan gebeuren dat onze mail in je spam terecht komt. Kijk hier dus goed! Verwacht je een mailtje en kan je hem niet vinden, stuur ons dan een berichtje via info@soktastic.nl

Kan ik zelf sokken uitzoeken bij een abonnement?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij doen ons uiterste best om de beste sokken voor je uit te zoeken. Je kan natuurlijk altijd jouw voorkeur doorgeven op de bestelpagina. We proberen hier zo goed mogelijk rekening mee te houden.

Kan ik jullie sokken cadeau geven?

Dat kan zeker. Je kan als afleveradres iemand anders zijn adres invullen zodat het pakket bij diegene terecht komt. Als je een berichtje wilt meegeven kan dat ook! Laat hier een opmerking voor achter tijdens het bestellen.

Soktastic, wat betekent het eigenlijk?

Onze naam bestaat uit twee delen. Het eerste gedeelte “Sok” komt natuurlijk van de allerleukste mode-accesoire die je kan kopen: Sokken. Het gedeelte “tastic” komt van fantastic, omdat de sokken die wij verkopen fantastisch zijn!

Tip: Je kan ons ook vinden via socktastic.nl voor alle buitenlandse vrienden 🙂